شهدای دانش آموزشهدای روستاشهدای فردوسوصیت نامه

شهید محمد اکبر رفتاری

محمداکبر رفتاری

محمد اکبر رفتاری
محمد اکبر رفتاری

نام پدر: رجبعلی

تاریخ تولد: ۱۳۴۵/۹/۲۰

محل تولد: برون

تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۱۰/۲۱

محل شهادت: شلمچه

محل دفن: برون

یگان اعزام کننده: بسیج کربلای ۵


فیلمی از پیکر شهید


متن وصیتنامه دانش آموز شهید محمد اکبر رفتاری

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض سلام به پیشگاه ولی عصر (عج) و نایب بر حق آن بزرگوار حضرت امام خمینی و روحی و فدا و درود بر شهدایگلگون کفن اسلام از امام علی (ع) تا امام حسین (ع) و از امام حسین (ع) تا شهید بهشتی و باهنر و شهدای محراب و آن عزیزان تا شهدای عملیات کربلای ۱ و ۲۲ .

باری ای مسلمانان بپا خواسته در جهان اسلام، وصیت این حقیر و دیگر شهدای اسلام به شما این است، این گفته امام خمینی که فرمدند: “جنگ جنگ، تا رفع فتنه در جهان”، جبهه ها را هر چه بیشتر تقویت کنید و هر چه در تلاش دارید در جهت تحقق آن کوشش کنید که خدا با کوشش کنندگان است.

باری به شما توصیه می کنم که آنچه همیشه شعار می دهید که به حق نیز شعار پیروزی است ولی سعی کنید آن را به مرحله عمل در آورده و ثابت کنید که به آن شعار پایبند هستید و تا جایی که در توان دارید دین خدا را یاری کنید که خدا با شماست.

ای مسلمانان بخصوص کسانی که این بنده حقیر را می شناسید و در رأس همه آنها خانواده خودم.

بنده هیچ وقت از روحانیت اصیل و پیرو خط امام جدا نخواهم شد چرا که جدا شدن همان و هلاک شدنمان همان است، تجربه ۸ سال نبرد نیروهای اسلام در انقلاب اسلامی این واقعیت را به اثبات رسانده است.

مردم هوشیار هرگز نماز جمعه و جماعت را رها نکنید که پشتوانه محکم انقلاب همین جماعت ها هستند که از افراد صالح و خداجو تشکیل می شود و هیچ وقت فراموش نکنید که قبل از این هشت سال، که بوده ایم و حالا چه شده ایم که این جز در سایه رهبری های پیامبرگونه امام امت و تلاش دیگر مسئولین و یاری خدای تبارک وتعالی چیز دیگری در کار نبوده است.

“در حالی این وصیت نامه را می نویسم که بسیاری از انسانهای طالب خدا پیش رویم هستند و دور از هرگونه ریاکاری فقط به خدا فکر می کنند و فقط پیشرفت اسلام و مسلمین را در فکر خود می پرورانند.”

خلاصه همان طوری که همه می دانید نهال انقلاب در سال ۱۳۴۲ به دست بزرگ مردی چون خمینی کبیر نشانده شده بود و در سال ۱۳۵۷ به ثمر رسیده و نظام۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را بر هم چید که این سیل بنیان کن، استکبار جهانی را به وحشت انداخت و به فکر چاره ای جهت مهار کردن آن شد که به یاری خدای بزرگ یکی پس از دیگری خنثی شدند.

آخرین مرحله آن ایجاد جنگ تحمیلی توسط مهره مزدوری چون صدام و حزب کثیف بعث عراق بود تا شاید بتوانند کاری کنند که مردم انقلابی و رزمندگان اسلام خدا را فراموش کنند.

ولی این بار تیرشان به سنگ خورد و امیدوارم که در همین عملیات کلیه عناصر رژیم بعثس عراق به درک حاصل شوند و پیروزی نهایی نصیب مردم شهید پرور ایران شود. انشاءالله.

و اما شما ای پدر و مادر گرامیم و خواهران و برادران عزیزم، با توجه به ایمانی که در شما سراغ دارم مطمئن هستم که اگر خداوند شهادت را نصیب این بنده گنهکار کرد روحیه انقلابی شما بیشتر خواهد شد.

تا می توانید گریه نکنید و اگر دلتان هم سوخت بیاد شهدای کربلا اشک بریزید.

پدر مهربانم، از شما معذرت می خواهم چون برایم زحمت بسیار کشیده اید، انشاءالله که مرا ببخشید.

مادرم، گریه مکن و بر خود بناز که فرزندت در راه اسلام شهید شد و در روز قیامت در پیش حضرت زهرا (س) رو سفید خواهی بود.

برادران و خواهرانم مرا حلال کنند و اگر آنها را اذیت کردم مرا ببخشند.

از کلیه اقوام و اهالی روستای برون که به نحوی از طرف بنده به آنها بی احترامی شده معذرت می خواهم و امیدوارم که مرا حلال کنند.

جنازه مرا در روستای برون و در کنار بقیه شهداء دفن کنید.

والسلام، محمد اکبر رفتاری برون؛ ۱- ۱۰- ۱۳۶۵ تاریخ تولد: ۱۳۴۵

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
بستن
دکمه بازگشت به بالا